Trudno budować markę pracodawcy bez strategii
Coraz więcej firm docenia korzyści z dobrego wizerunku na rynku pracy, lecz tylko nieliczne mają jasno określoną strategię Employer Brandingu. Anita Błaszczak
Łatwość w przyciąganiu talentów, spójna komunikacja firmy, lepsze dopasowanie kandydatów do kultury organizacyjnej oraz większe zaangażowanie pracowników – to trzy najczęściej wskazywane korzyści z posiadania i realizowania jasno określonej strategii kształtowania wizerunku pracodawcy, czyli Employer Brandingu.
Docenia je zdecydowana większość z niemal 400 firm zainteresowanych tą tematyką, które wzięły udział w tegorocznej edycji badania firmy doradczej HRM Institute.
Już po raz szósty oceniła ona rozwój Employer Brandingu (EB) w Polsce. Z tym rozwojem nie jest najlepiej, pomimo rosnącej świadomości firm co do znaczenia mocnego wizerunku pracodawcy – dowodzi raport z badania, do którego dotarła „Rzeczpospolita".
Przekonać pracownika
Ponad połowa ankietowanych firm przyznała, że nie ma zdefiniowanej strategii kształtowania wizerunku pracodawcy. Łączny...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta