Kate Moss ma na nowo wypromować Reserved
Grupa LPP, największy producent odzieży w Polsce, może postawić na top modelkę. Celebryci od lat brylują w kampaniach krajowych przedsiębiorstw. Urszula Zielińska
Polskie firmy, aby się wyróżnić, od lat zatrudniają do promocji znane nazwiska, także zagraniczne. Zapewniają, że to dobra strategia, choć – przyznają – niepozbawiona ryzyka.
Gwiazda na etat
Pierce Brosnan był twarzą Vistuli & Wólczanki, Bruce Willis reklamował wódkę Sobieski, produkowaną przez Belvedere, a w kampaniach BZ WBK zagraniczne gwiazdy mają pełen etat od lat. W gronie firm zatrudniających zagraniczne nazwiska (głównie modelki) jest też odzieżowa grupa LPP, ale nigdy nie pracowała dla niej tzw. globalna gwiazda. We wtorek do publicznej wiadomości trafiła informacja, że twarzą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta