Mamy i dzieci też chcą być eko
Rozwijając firmę na szybko rosnącym rynku kosmetyków naturalnych trzeba być przede wszystkim wytrwałym. To przynosi efekty. robert azembski
Najpierw był on – Marek Bodnar. Do dziś szef. W jednej z dużych firm kosmetycznych zajmował się budowaniem sieci sprzedaży i dystrybucją. Potem dołączyła ona. Justynę Żukowską zatrudnił sam Marek – zaczęła przygotowywać dla firmy kolejne linie produktów zarówno na rynek detaliczny, jak i profesjonalny, pilotując cały proces od badania rynku, poprzez tworzenie produktu kosmetycznego, aż do jego PR i marketingu i wprowadzenia na rynek.
Było to kilka lat temu. W 2012 r. rozstali się ostatecznie ze swoim pracodawcą. Postanowili otworzyć własną firmę i rozpoczęli prace nad marką MomMe. Szukali sposobu na sprzedaż swoich produktów – naturalnych kosmetyków przeznaczonych dla dzieci i kobiet w ciąży. Połączyła ich wspólna idea „obdarowania" ludzi ekologicznymi kosmetykami z naturalnych produktów. Ale i coś więcej. W zeszłym roku wzięli ślub.
Weryfikacja
Przemek Orzechowski dołączył do nich na przełomie 2014 i 2015 r. Wniósł do tworzącej się spółki Alkemie nie tylko kapitał, ale i dodatkowe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta