Usługę trzeba dokładnie opisać, by była kosztem
Spółka nie zaliczy do podatkowych kosztów wydatków na marketing, jeśli są niewłaściwie udokumentowane.
Zbyt ogólne zapisy na dokumencie od kontrahenta mogą spowodować, że fiskus zakwestionuje wydatek. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpiła o nią spółka, która chce podpisać umowę marketingową z przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność. Jego zadaniem będzie m.in. pozyskiwanie klientów za granicą. Poza stałym miesięcznym wynagrodzeniem ma dostawać zwrot kosztów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta