Bank dla przedsiębiorcy to już nie tylko kredyt
Rywalizując o małe i średnie firmy, banki wychodzą poza typowe finansowanie i mocno poszerzają ofertę.
Maciej Rudke
Kredyty dla małych i średnich firm, udzielone przez polski sektor bankowy, wynoszą już 202 mld zł, co stanowi niemal 20 proc. całego portfela kredytowego banków. To na tyle ważna część rynku, że banki prześcigają się w pomysłach na przyciągnięcie klientów.
Większa rola
Ciekawym przykładem jest platforma zafirmowani.pl, uruchomiona przez Aliora. Jej użytkownicy dostają dostęp do bezpłatnej aplikacji księgowej, kontaktów z ekspertami, artykułów i materiałów wideo w zakresie podatków, kadr, marketingu oraz bezpieczeństwa. A przede wszystkim do zakładania, prowadzenia i finansowania przedsiębiorstwa oraz do specjalnych ofert i rabatów. Jest też baza dokumentów: wzorów umów o pracę, sprzedaży i innych wykorzystywanych przez firmy formularzy.
To też portal społecznościowy dla przedsiębiorców, co daje możliwość nawiązywania kontaktów i udzielania wzajemnych rekomendacji. Bank rozwija tę platformę, ma ona zostać zintegrowana z cyfrową...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta