Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mediowe grupy uniezależniają się od słabego rynku reklamowego

24 sierpnia 2017 | Ekonomia
Prognoza wydatków reklamowych w mediach
źródło: Rzeczpospolita
Prognoza wydatków reklamowych w mediach

Mocne postawienie na e-handel w Wirtualnej Polsce i na rosnący rynek kinowy w Agorze łagodzi problemy, jakie mediowe grupy mają i będą miały z rynkiem reklamy.

Perspektywy rysujące się dla najważniejszych segmentów reklamowego rynku – telewizji i internetu – coraz bardziej bledną. Jak oszacowała Agora, podając swoje wyniki finansowe za II kw., największy reklamowy segment – telewizja – stracił w rok 1 proc. przychodów, a najszybciej dotąd rosnąca reklama internetowa urosła tylko o 7 proc.

Zrzeszająca firmy działające w sieci organizacja IAB Polska podała właśnie jeszcze bardziej alarmujące dane za I kw. tego roku, nazywając wprost problem, o którym wielokrotnie wspominali już prezesi Agory i Wirtualna Polska Holding: większość wzrostu reklamowego rynku internetowego w Polsce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10834

Wydanie: 10834

Spis treści
Zamów abonament