Mediowe grupy uniezależniają się od słabego rynku reklamowego
Mocne postawienie na e-handel w Wirtualnej Polsce i na rosnący rynek kinowy w Agorze łagodzi problemy, jakie mediowe grupy mają i będą miały z rynkiem reklamy.
Perspektywy rysujące się dla najważniejszych segmentów reklamowego rynku – telewizji i internetu – coraz bardziej bledną. Jak oszacowała Agora, podając swoje wyniki finansowe za II kw., największy reklamowy segment – telewizja – stracił w rok 1 proc. przychodów, a najszybciej dotąd rosnąca reklama internetowa urosła tylko o 7 proc.
Zrzeszająca firmy działające w sieci organizacja IAB Polska podała właśnie jeszcze bardziej alarmujące dane za I kw. tego roku, nazywając wprost problem, o którym wielokrotnie wspominali już prezesi Agory i Wirtualna Polska Holding: większość wzrostu reklamowego rynku internetowego w Polsce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta