Konsumenci szukają w sieci ulubionych marek
Rynek odzieżowy jest mocno rozdrobniony, co widać też po preferencjach zakupowych konsumentów.
Z badania IBRiS dla „Rz" wynika, że jeśli chodzi o listę marek odzieżowych, które cenimy najbardziej, to prowadzą takie firmy, jak Adidas, Vistula i Puma. Marki największe pod względem generowanych przychodów czy liczby salonów, jak H&M, Zara, Reserved, Cropp czy Mohito, mają poniżej 10 proc. wskazań.
Jeśli chodzi o listę firm, których produkty konsumenci chcą kupić w nadchodzących 12 miesiącach, prowadzą także Adidas, Puma i Vistula.
Sytuacja wygląda zupełnie inaczej, jeśli prześledzi się listę sklepów internetowych z odzieżą, które Polacy odwiedzają najczęściej według badania Gemius/PBI za maj 2017 r. W takim ujęciu sklepy Pumy i Vistuli mają na tyle mało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta