Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

05 października 2017 | Druga strona
Ostra walka na rynku ubrań dla dzieci. Jego wartość jest szacowana na co najmniej 3 mld zł. Wydatki na ten cel rosną w ostatnich latach średnio o 4 proc. rocznie. Wyjątkowo mocną pozycję zdobyły w tym segmencie rynku sieci zagraniczne, ze szwedzkim H&M na czele.
źródło: Rzeczpospolita
Ostra walka na rynku ubrań dla dzieci. Jego wartość jest szacowana na co najmniej 3 mld zł. Wydatki na ten cel rosną w ostatnich latach średnio o 4 proc. rocznie. Wyjątkowo mocną pozycję zdobyły w tym segmencie rynku sieci zagraniczne, ze szwedzkim H&M na czele.

Wydanie: 10870

Wydanie: 10870

Spis treści
Zamów abonament