Kiedy konsument powie: sprawdzam
Lepiej wiedzieć więcej niż mniej. To prawda, której hołdują od wieków wszystkie instytucje edukacyjne – również i policyjne – na świecie. Ale nie tylko one. Także przedsiębiorcy w trosce o swojego klienta - konsumenta starają się mieć coraz pełniejsze o nim informacje.
Dają one im przewagę – na marginesie, często bardzo przydatną dla rozwoju produkcji, usług i technologii – w stosunkach handlowych i partnerskich. Pozwalają na dostosowanie z należytym wyprzedzeniem rynkowych propozycji, trafienie w oczekiwania i gusty kupujących, dostarczenie wystarczająco dużo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta