Reklamodawcy lgną do gwiazd w telewizji
„Kuchenne rewolucje" znów okazały się programem przyciągającym najwyższe budżety reklamowe spośród tych bazujących na wizerunku celebryty. Zaskoczeniem jest II miejsce Huberta Urbańskiego i odświeżonych „Milionerów".
magdalena lemańska
Wieloletnia liderka rankingu domu mediowego MullenLowe MediaHub Magda Gessler i jej „Kuchenne rewolucje" przyniosły w 2017 roku – według cenników – rekordowe 196,7 mln zł. Za kapryśną restauratorką dość niespodziewanie uplasował się Hubert Urbański i odświeżeni przez TVN w ubiegłym roku „Milionerzy", o których powrocie na antenę Marcin Prokop powiedział podczas konferencji ramówkowej, że to jak „powrót Maryli Rodowicz do Daniela Olbrychskiego". Cennikowe wpływy tego programu sięgnęły w ubiegłym roku 127,1 mln zł.
Komercyjni liderzy
Ostatnie miejsce na podium należy do Polsatu – „Nasz nowy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta