Lagardère sprzedaje Czechom Radio Zet
Francuska grupa sprzedaje za 78 mln euro radiostacje w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym stację numer dwa w Polsce.
– Dla polskiego ryku mediów to na pewno zmiana nie tylko ważna, ale i symboliczna. Wycofuje się z Polski jeden dużych zagranicznych podmiotów, który odgrywał ważną rolę w budowie rynku medialnego po upadku komunizmu – mówi Juliusz Braun, medioznawca, członek Rady Mediów Narodowych i były prezes Telewizji Polskiej.
W ten sposób komentuje informację, że Grupa Lagardère po prawie 20 latach zamierza sprzedać Radio Zet, drugą ogólnopolską rozgłośnię w Polsce pod względem liczby słuchaczy i udziału w rynku reklamy radiowej.
Dokładniej mówiąc, Francuzi sprzedają kilka stacji w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym Grupę Eurozet, do której należą także...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta