Senat oszczędził budżet publicznego nadawcy
Nie będzie radykalnego cięcia dopuszczalnego czasu reklam w telewizji. Po publikacji „Rzeczpospolitej" zdanie zmienili senatorowie.
Obecnie reklamy i telesprzedaż nie mogą zajmować w telewizji więcej niż 12 minut w ciągu godziny. I to się nie zmieni. We wtorek senatorowie z Komisji Praw Człowieka, Praworządności i Petycji postanowili nie kontynuować prac nad projektem zmniejszającym czas reklamowy.
To o tyle zaskakujące, że na początku kwietnia komisja zdecydowała zupełnie coś innego. Rozpatrywała petycję Stowarzyszenia Interesu Społecznego Wieczyste, które postulowało zmniejszenie czasu reklam do 4 minut w ciągu godziny. Stowarzyszenie argumentowało, że przesycenie programu reklamami ma negatywny wpływ zwłaszcza na młodzież. Senatorowie zgodzili się z tą opinią, jednak uznali postulat stowarzyszenia za nieco zbyt radykalny,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta