Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Gwiezdny biznes Disneya

23 maja 2018 | Pierwsza strona
źródło: Rzeczpospolita

W piątek na ekrany wchodzi „Han Solo", czwarty już film z cyklu „Gwiezdnych wojen" od czasu, gdy w 2012 r. koncern Disneya odkupił za 4 mld dol. prawa do serii od George'a Lucasa, twórcy i reżysera gwiezdnej sagi.

W epoce Lucasa kolejne części ukazywały się co kilka lat. Disney narzucił znacznie szybsze tempo. Poza kontynuacją oryginalnej serii z lat 70. opowiadającej o przygodach Luke'a Skywalkera, postanowił także zarobić na tzw. spin-offach, czyli filmach rozwijających wątki poboczne. Taki był „Łotr 1" (2016) i taki jest premierowy„Han Solo".

Wytwórnia zamierza wypuszczać kilka produkcji rocznie. Z czasem oprócz filmów pojawi się także serial. ©℗—mku

>A11

POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 11058

Wydanie: 11058

Spis treści

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament