Trzymaj pion
| Promocja odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu to istotne zobowiązanie wielu firm produkujących i sprzedających tego typu produkty. Działania Grupy Żywiec są skierowane głównie do młodych dorosłych, a także do ich rodziców. W propagowaniu idei pomagają znani blogerzy i twórcy.
Promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu to dla firmy jeden z priorytetów, realizowanych w ramach strategii zrównoważonego rozwoju „Warzymy lepszy świat". Kampania społeczna „Trzymaj pion" ma na celu promowanie odpowiedzialnych postaw wobec alkoholu - mówi Magdalena Brzezińska, kierownik Działu Korporacyjnego Grupy Żywiec.
Piętnowanie się nie sprawdza
W tym roku, chcąc lepiej zrozumieć postawy młodych dorosłych, Grupa Żywiec przeprowadziła badania dotyczące zwyczajów panujących w grupie millenialsów, czyli osób w przedziale 18-25 lat. Dane pokazują, że piętnowanie negatywnych postaw czy moralizowanie jest dziś zwyczajnie nieskuteczne.
- W...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta