Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jedzenie w sieci zaczyna się rozkręcać na dobre

27 listopada 2018 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Polski rynek online ma szanse na wielki wzrost
źródło: Rzeczpospolita
Polski rynek online ma szanse na wielki wzrost

Według optymistycznej wersji prognoz Nielsena 
w 2022 r. Polacy wydadzą 
na żywność w sieci 
już niemal 3 mld zł.

 

Na razie Polacy mają sporo do nadrobienia, e-zakupy spożywcze i chemiczne to mniej niż 1 proc. handlu tą kategorią – podaje Nielsen w badaniu udostępnionym „Rzeczpospolitej". To bardzo mało, choć już co czwarty ankietowany kupował produkty spożywcze w sieci, a 60 proc. ma takie plany na przyszłość.

Sytuacja w najbliższych latach może się gruntownie zmienić. – Zgodnie z najbardziej realistyczną prognozą do 2022 r. handel przez internet będzie odpowiadał za 1,9 proc. obrotów FMCG – mówi Patrycja Herbowska, dyrektor z Nielsena. – Wśród osób szczególnie otwartych na zakupy tej kategorii przez internet dominują osoby w wieku od 25 do 34 lat z aglomeracji...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11216

Wydanie: 11216

Spis treści
Zamów abonament