Obozowe prawo wilka
Debiut „Daas" Adriana Panka był do innych niepodobny. Absolwent architektury i reżyserii w odważnym filmie kostiumowym przypominał postać fałszywego proroka żydowskiego Jakuba Franka. Jeden z najoryginalniejszych tytułów ostatniej dekady zrealizował w konwencji kryminału. Na swoje drugie dzieło kazał czekać siedem lat. I tym razem nie przestraszył się obcych dla polskiej kinematografii gatunków – thrillera i horroru.
„Wilkołak" to kino grozy, dramat historyczny złożony z elementów mitycznych i realistycznych. Panek, opowiadając o dzieciach wyzwolonych z obozu koncentracyjnego Gross-Rosen, ukonkretnia wojnę w losie niewinnych. Udanie rozwija baśniowe...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta