Kanały dystrybucji i promocji dóbr luksusowych
Klienci i produkty Mansako
Mansako to pionowo zintegrowana luksusowa marka akcesoriów skórzanych, która powstała w Lowerlandii w 1971 r. Firma projektuje, produkuje, promuje i dystrybuuje luksusowe produkty dla kobiet. Klienci firmy reprezentują pokolenia Y i Z, które cechują się największym popytem na przystępną cenowo kategorię luksusowych produktów, poszukując wysokiej wartości w opłacalnej cenie, dążąc jednocześnie do podwyższenia jakości życia.
Oczekują oni wysokiej jakości produktów i doskonałej obsługi. Znaczna część klientów Mansako jest dobrze poinformowana i biegła w korzystaniu z technologii i równie dobrze może dokonywać zakupów za pomocą aplikacji Mansako na swoich telefonach komórkowych, jak i w sklepie stacjonarnym.
Asortyment firmy obejmuje torebki skórzane, które stanowią około 90 proc. przychodów ze sprzedaży, oraz akcesoria skórzane, takie jak futerały na tablety, telefony komórkowe i portmonetki. Marka Mansako jest postrzegana jako przystępny cenowo luksus, rozpoznawalny dzięki logo – złotemu „M". Swoje produkty sprzedaje poprzez 119 własnych sklepów w 25 krajach, stronę internetową marki (mansako.com) oraz placówki wybranych partnerów handlowych.
Sprzedaż, marketing i sprzedaż internetowa
Mansako korzysta z elektroicznego systemu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta