Lojalny klient także w cenie
Banki skupiają się na kuszeniu nowego klienta, ale i dla tego wiernego mają atrakcyjną ofertę. Maciej Rudke
Budowanie relacji z klientami, a potem dbanie o nie, jest dla nas kluczowe. Na dodatkowe profity i udogodnienia mogą liczyć klienci, którzy zbudowali z bankiem aktywną relację, bankują z nami codziennie – deklaruje Łukasz Dąbrowski, dyrektor w BNP Paribas.
Bank ten promuje klientów aktywnie korzystających z kont osobistych lub rachunków bieżących, doceniane są systematyczne wpływy. – Dzięki temu klient firmowy m.in. otrzymuje możliwość darmowego prowadzenia rachunku bieżącego oraz kart płatniczych, realizuje bezpłatnie przelewy krajowe, posiada preferencyjne stawki dla przelewów zagranicznych i operacji gotówkowych. Zarówno klienci indywidualni, jak i firmowi, mogą liczyć na preferencyjne, indywidualne stawki negocjowanych lokat, wyznaczane są one na podstawie stażu klienta i zaangażowania w pozostałe produkty i usługi bankowe – wylicza dyr. Dąbrowski.
Klienci aktywnie związani z bankiem mają większy dostęp do zróżnicowanej oferty kredytów i otrzymują preferencyjne ceny.
Pensja i karta
– Kluczowe w wielu promocjach jest aktywne korzystanie z produktów bankowych. Czasem przelewanie wynagrodzenia na konto lub korzystanie z wydanej do konta karty powoduje brak opłat –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta