Orange zmienia model działania
Wydzielenie masztów i światłowodów do osobnych spółek i dopraszanie do nich zewnętrznych podmiotów przewiduje nowa strategia właściciela Orange Polska. urszula Zielińska
„Engage 2025" – taką nazwę nosi nowa pięcioletnia strategia Orange, właściciela Orange Polska. Grupa kierowana przez Stephane'a Richarda przedstawiła ją w środę rano. Nazwa ma odzwierciedlać społeczne zaangażowanie, którego miarą jest zobowiązanie do walki z wykluczeniem cyfrowym i ociepleniem klimatu.
Najbardziej wyczekiwanym elementem strategii był plan Orange wobec infrastruktury telekomunikacyjnej. – Infrastruktura pozostaje bardzo ważnym elementem biznesu, ale to nie oznacza, że zarządzanie nią nie może się zmieniać – powiedział Stephane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta