Fitness jak elektrownia
Centra handlowe to coraz częściej wybierana lokalizacja dla klubów fitness. Pierwsze punkty mają już urządzenia do ćwiczeń, które produkują prąd. piotr mazurkiewicz
W polskich centrach handlowych działa już 115 klubów fitness, podczas gdy kin w takich lokalizacjach jest 125. To dla wielu operatorów coraz ciekawsza lokalizacja na otwieranie nowych centrów fitness, których nasycenie w centrach handlowych jest u nas jednym z najwyższych w regionie – wynika z raportu firmy Colliers International. Firma podaje, że właśnie kina i kluby fitness zdecydowanie dominują, jeśli chodzi o ofertę rozrywkową i usługową w galeriach handlowych, a w Polsce widać to doskonale.
Nowe formaty
To także potwierdzenie, że rynek ma potencjał i rozwija się w wielu kierunkach, w ostatnich latach widać zdecydowany zwrot w stronę półki premium. Kluby z ofertą dla najbardziej wymagających klientów już się na polskim rynku pojawiają, jak Holmes Place, teraz wchodzi na niego również amerykański Orangetheory Fitness. – W ciągu 12 miesięcy od debiutu marki w Polsce otworzyliśmy dwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta