Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Producenci gier mają powody do zadowolenia

17 marca 2020 | Ekonomia i rynek | Katarzyna Kucharczyk

Cyfrowa rozrywka jest jedną z nielicznych branż, które mogą być beneficjentem trwającej pandemii koronawirusa.

 

– Nie widzimy spadku sprzedaży względem poprzednich miesięcy. Paradoksalnie uważam, że akurat na branżę gier wirus będzie miał niewielki lub nawet pozytywny wpływ. Ludzie spędzają więcej czasu w domu, więc mogą więcej grać – komentuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory. Wtóruje mu Piotr Wątrucki, szef studia ECC Games.

– Dla naszej branży aktualna sytuacja związana z koronawirusem może mieć odwrotne efekty niż w przypadku pozostałych gałęzi gospodarki. Sprzedaż gier odbywa się w większości za pośrednictwem dystrybucji cyfrowej, co ogranicza bariery zakupu produktów, wynikające np. z zamknięcia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11610

Wydanie: 11610

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament