Biznes przenosi się do sieci
Pandemia zmieniła cyfrową ewolucję w rewolucję. Firmy, żeby przetrwać, muszą szybko postawić na nowoczesne kanały. MATERIAŁ POWSTAŁ WE WSPÓŁPRACY Z ARP
Ruszył rządowy projekt skierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorców posiadających sklepy stacjonarne. Ma zachęcić firmy, które do tej pory nie prowadziły sprzedaży e-commerce, do współpracy z platformami sprzedaży internetowej. Organizatorami przedsięwzięcia są Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej oraz Agencja Rozwoju Przemysłu.
Paweł Kolczyński, wiceprezes ARP, podkreśla, że e-commerce to obecnie w Polsce prężnie rozwijający się kanał sprzedaży – z zakupów internetowych korzysta ponad 28 mln Polaków. – Chcemy dać szansę małym sklepom, które do tej pory nie istnieją w e-handlu, a mają wszelkie ku temu predyspozycje i mogą w ten sposób zarabiać – podkreślał wiceprezes, komentując uruchomienie projektu. ARP stworzyła stronę internetową (zarabiaj-online.arp.pl), na której przedsiębiorcy mogą się zapoznać z poradnikiem, od czego zacząć i z jakich narzędzi skorzystać. Partnerami akcji są wiodący gracze w branży e-handlu (Allegro i OLX)...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta