Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu
Skrócenie czasu realizacji zleceń serwisowych, zwiększenie jakości i rentowności na każdym etapie realizowanej usługi można osiągnąć dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań FSM. Barbara Mejssner
Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.
Za przykład takiego systemu może posłużyć SAP FSM obecny w ofercie SAP od 2018 roku, od momentu przejęcia firmy Coresystems. – Rozwiązanie FSM można budować, wdrażając różne jego komponenty. Przed implementacją dokonywana jest zawsze analiza wymagań biznesowych, która pokazuje jak najkorzystniej skonfigurować rozwiązanie i spersonalizować je pod potrzeby konkretnego klienta. Aby w znaczący sposób zmniejszyć konieczność kosztownych dostosowań i skrócić czas implementacji na podstawie naszych doświadczeń...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta