Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sposób na efektywne zarządzanie pracą serwisu

19 maja 2020 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Barbara Mejssner
SAP FSM jest idealnym rozwiązaniem dla firm średnich  i dużych, zapewniających serwis urządzeń
źródło: Shutterstock
SAP FSM jest idealnym rozwiązaniem dla firm średnich i dużych, zapewniających serwis urządzeń

Skrócenie czasu realizacji zleceń serwisowych, zwiększenie jakości i rentowności na każdym etapie realizowanej usługi można osiągnąć dzięki wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań FSM. Barbara Mejssner

 

Firmy, w celu usprawnienia usług serwisowych i zwiększenia efektywności pracowników technicznych za pomocą zaawansowanych technologii, coraz częściej sięgają po rozwiązania Field Service Management. Z badań przeprowadzonych przez firmę Hitachi Solutions wynika, że najlepsze w swojej klasie FSM, które wykorzystują m.in. zaawansowaną analizę danych, odnotowały wzrost wydajności w realizacji umów SLA o 44 proc. oraz wzrost zysków z usług o 18 proc.

Za przykład takiego systemu może posłużyć SAP FSM obecny w ofercie SAP od 2018 roku, od momentu przejęcia firmy Coresystems. – Rozwiązanie FSM można budować, wdrażając różne jego komponenty. Przed implementacją dokonywana jest zawsze analiza wymagań biznesowych, która pokazuje jak najkorzystniej skonfigurować rozwiązanie i spersonalizować je pod potrzeby konkretnego klienta. Aby w znaczący sposób zmniejszyć konieczność kosztownych dostosowań i skrócić czas implementacji na podstawie naszych doświadczeń...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Wydanie: 11662

Wydanie: 11662

Spis treści

Reklama

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament