Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Telewizje mogą odrobić straty z pierwszego półrocza

24 sierpnia 2020 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska

Szef Grupy Kino Polska TV uważa, że rynek reklamy telewizyjnej w 2020 roku spadnie nieznacznie albo wcale.

 

O 20 proc. niższe niż przed rokiem były przychody z reklam Grupy Kino Polska TV, właściciela kanałów telewizyjnych Stopklatka, Zoom i Kino Polska oraz dystrybutora pakietu Filmbox. – W kwietniu, maju i czerwcu mieliśmy luki w blokach reklamowych. Najgorszy był kwiecień, gdy reklamy spadły nawet o niemal 30 proc. Dopiero w czerwcu spadki wyhamowały i zatrzymały się na ok. 3 proc. Odpływ reklamodawców równoważyliśmy wzrostem oglądalności, który w naszym przypadku automatycznie przekłada się na wyższe wpływy z kampanii – mówi Bogusław Kisielewski, prezes Kino Polska TV.

W sumie jednak w całym pierwszym półroczu br. wpływy reklamowe grupy były niewiele niższe niż przed rokiem i wyniosły 31 mln zł....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11743

Wydanie: 11743

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament