Liczą się działki blisko centrów miast
O magazynach dla e-handlu mówi Bartłomiej Hofman, dyrektor zarządzający P3 Logistic Parks w Polsce.
Czy zauważalny jest popyt na niewielkie powierzchnie magazynowe ze strony młodych, małych firm działających w e-handlu?
Branża e-commerce jest bardzo różnorodna. Działają w niej zarówno młode, małe firmy, jak i duże przedsiębiorstwa, często wywodzące się z handlu tradycyjnego. W zależności od wielkości organizacji, sposobu prowadzenia dystrybucji i specyfiki sprzedawanych produktów firmy potrzebują innego typu magazynów. Dlatego nadal widzimy zapotrzebowanie na duże magazyny typu big box położone poza granicami miast. Rośnie także popyt na mniejsze powierzchnie położone bliżej centrów miast. Dla dużych firm odgrywają one rolę ostatniego przystanku dla zamówień, zanim trafią do klienta końcowego, a dla mniejszych przedsiębiorstw są głównymi magazynami, w których prowadzone są wszelkie operacje związane z kompletacją i wysyłką zamówień. Ponadto małe firmy e-commerce często zlecają obsługę logistyczną wyspecjalizowanym operatorom, którzy w ich imieniu prowadzą...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta