Jesteśmy blisko
Pandemia koronawirusa postawiła przed biznesem wiele wyzwań i na nowo zdefiniowała priorytety. Jednym z nich jest wdrożenie dodatkowych zasad zapewniających bezpieczeństwo pracownikom i klientom, utrzymanie zespołów czy ograniczenie spadków sprzedaży. Nie zmienia to faktu, że wyzwania związane z ochroną środowiska są wciąż aktualne.
Jednym z przykładów konsekwentnej realizacji działań na rzecz planety, także podczas pandemii, jest McDonald's.
Skala ma znaczenie
Sieć McDonald's w Polsce to ponad 450 restauracji, które tylko w 2019 roku obsłużyły ponad 300 mln gości. Skala działalności marki powoduje, że nawet pozornie niewielkie zmiany mają realny wpływ na środowisko. Ich wdrożenie wymaga czasu, ale za to charakteryzuje się kompleksowym podejściem, uwzględniającym zarówno restauracje jak i dostawców.
W 2018 roku firma wprowadziła długofalową, globalną strategię, która zakłada działania na rzecz klimatu w wielu obszarach. Celem jest obniżenie do 2030 roku emisji gazów cieplarnianych z biur i restauracji o 36 proc., a w całym łańcuchu dostaw – o 31 proc. Już dziś 71 proc. restauracji korzysta z energii ze źródeł odnawialnych, w kolejnych latach dołączą do nich pozostałe lokale....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta