Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kto jest winien falstartu, kto za niego odpowiada

04 lutego 2021 | Moje pieniądze

Nawet kilka tygodni klienci czekają na kartę debetową do nowo założonego konta. Mimo że jej nie mają, bank czasami ściąga zań opłatę. JANINA BLIKOWSKA

 

Nasz czytelnik, pan Klaudiusz, założył niedawno konto w jednym z większych banków. – Wybrałem do niego kartę, za którą zapłaciłem 15 złotych. Mija już drugi miesiąc, a dalej do mnie nie przyszła – mówi rozżalony.

Mężczyzna kontaktował się z bankiem. Złożył reklamację w tej sprawie i czeka na jej rozpatrzenie. Jego bank nie odpowiedział na nasze pytania.

Co może być powodem opóźnienia dostarczenia karty do nowego konta?

Zwykle bank ją wysyła na adres korespondencyjny klienta. Jak podaje biuro prasowe Alior Banku, powodem opóźnienia mogą być problemy po stronie firmy realizującej dostawę przesyłki lub nieprawidłowe...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11879

Wydanie: 11879

Spis treści

Reklama

Nieprzypisane

Zamów abonament