Firmy będą coraz mocniej wspierać sport
Bez hojnej pomocy biznesu nie byłoby sukcesów polskich zawodników i zespołów. W tym roku może być ona najwyższa w historii.
W ubiegłym roku pomimo pandemii wielu odwołanych imprez sportowych i zamkniętych dla kibiców stadionów wartość kontraktów sponsoringowych realizowanych na polskim rynku przekroczyła miliard złotych. Był to wynik słabszy jedynie od zanotowanego w 2019 r. i to zaledwie o 10 mln zł – wynika z szacunków firmy Sponsoring Insight.
– Kluczowe prawa sponsoringowe niezmiennie zakontraktowane są głównie przez spółki z sektora energetycznego i paliwowego. Warto zwrócić jednak uwagę na istotny wzrost aktywności sektora finansowego, w co wpisują się kontrakty zawarte na przestrzeni ostatnich miesięcy przez PKO BP z piłkarską Ekstraklasą, PZU z Igą Świątek oraz kontrakty Banku Pekao z Polską Ligą Koszykówki i Polskim Związkiem Koszykówki – mówi Michał Gradzik, partner zarządzający Sponsoring...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta