Za nazwą „kancelaria” nie musi stać wiedza
Radcy prawni i adwokaci chcą walczyć z konkurencją udającą profesjonalistów.
Pójdziesz do kancelarii adwokackiej albo radcowskiej, zapłacisz jak za zboże, a połowy rzeczy do ciebie mówionych i tak nie zrozumiesz. Takiej retoryki używają firmy oferujące usługi prawne, by przyciągnąć klientów w potrzebie.
To posługiwanie się stereotypami, i to niezgodne z zasadami konkurencji – odpowiadają profesjonalni pełnomocnicy, przypominając, że za nimi stoją lata nauki i konieczność przestrzegania standardów.
Będą dyscyplinarki
Działalność kancelarii odszkodowawczych od lat spędza sen z powiek samorządom prawniczym. To sektor – jak podają szacunki – wart kilkaset milionów złotych rocznie, którego nie obowiązują sztywne reguły w zakresie choćby sposobów pozyskiwania klientów czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta