Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyskakujące okienka powracają

29 czerwca 2021 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Michał Duszczyk
Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.
źródło: Shutterstock
Startup Notipack ma pomysł, jak zatrzymać klienta w e-sklepie i skłonić go do zakupu.

Pojawiające się niespodziewanie na ekranie monitora reklamy i powiadomienia przed laty mocno irytowały internautów. Mogło się wydawać, że ów koncept odszedł w zapomnienie. Teraz jednak nastąpiła jego reaktywacja – w nowej odsłonie.

 

Dotarcie do klienta, a tym bardziej przekonanie go do pozostania w sklepie, nieporzucania koszyka i dokonanie finalnie zakupu to wyzwanie dla wszystkich działających w handlu. Ale w e-commerce jest to szczególnie trudne. Dla branży Świętym Graalem jest każde skuteczne rozwiązanie, które pomoże zamienić internautów odwiedzających e-sklep w kupujących. Być może ma je polski startup Notipack – stworzył system, który ma zwiększyć tzw. konwersję nawet o kilkanaście procent. Wszystko dzięki dynamicznym komunikatom oraz powiadomieniom ze spersonalizowaną treścią.

„Motywatory" zdają egzamin za oceanem

W poprzednich latach dość powszechne były internetowe strony z wyskakującymi okienkami reklamującymi jakiś produkt czy namawiającymi nas do skorzystania z usług. Tyle że z reguły te działania odnosiły odwrotny skutek – irytowały...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11999

Wydanie: 11999

Spis treści
Zamów abonament