Po co w banku są badacze
Badania są nieodłącznym etapem każdego procesu projektowego. Dzięki nim poznajemy potrzeby i preferencje swoich użytkowników – pisze ekspert badań Laboratorium Innowacji Banku Pekao SA.
Dzięki badaniom kreujemy produkty i usługi, bazując na faktach, a nie przeczuciach. Działania jednostek w Banku Pekao pokazują, że procesy badawcze przynoszą korzyści zarówno dla klientów, jak i całej organizacji.
Aby być dobrym badaczem, potrzeba sporego doświadczenia. Przydaje się wiedza socjologiczna lub psychologiczna, znajomość metod i technik badawczych, biegłość w prowadzeniu warsztatów i dyskusji, pisaniu raportów, prezentacji, a także tworzeniu rekomendacji. Aby zdobyć te umiejętności, potrzebny jest czas wypełniony projektami i pracą z klientami. Ale przede wszystkim otwartość, ciekawość ludzi i chęć do ich poznawania. Dlaczego?
Zajrzyj tam, gdzie wzrok nie sięga
Na globalne wrażenia z korzystania z bankowości składają się pojedyncze elementy obsługi. Bankowi eksperci pracują nad dogłębnym zrozumieniem natury oraz struktury upodobań i motywacji klientów. Dzięki badaniom poznają potrzeby, oczekiwania, zachowania i problemy użytkowników bankowości. Nie wszystko jest bowiem oczywiste i widoczne gołym okiem, a klient stoi w centrum wszystkich działań Banku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta