Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Cupra rozwija się błyskawicznie

25 stycznia 2022 | Ekonomia i rynek | Martin Śliwa
źródło: materiały prasowe

Mieliśmy ogromny problem, żeby zidentyfikować markę, która byłaby konkurencyjna dla Cupry – mówi Jakub Góralczyk, Head of PR Seat/Cupra.

 

Cupra to najmłodsza marka w portfolio grupy Volkswagena. Jak przyjęła się na polskim rynku?

Cupra w Polsce pojawiła się dokładnie w tym samym momencie co na całym świecie, czyli w 2018 roku. Wtedy została wyodrębniona ze struktur Seata – gdzie wcześniej istniała jako performance'owa wersja wyposażenia. Tak więc w Polsce już od samego początku zaczęliśmy pracować nad tym, żeby ten brand zyskał swoją tożsamość. To był też moment, w którym pojawił się pierwszy model Cupry, czyli Ateca. Wszyscy pracujący nad tym projektem spodziewaliśmy się, że rozwój marki będzie zrównoważony. Teraz okazało się, że Cupra rozwija się błyskawicznie.

Przez ostatnie trzy lata wprowadziliśmy na rynek kilku naprawdę mocnych motoryzacyjnych graczy – Atekę, Leona w dwóch wersjach...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12174

Wydanie: 12174

Spis treści
Zamów abonament