PZU sięga po kolejne narzędzie sztucznej inteligencji
Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu obsługa szkody komunikacyjnej możliwa jest w zaledwie kilka minut.
PZU, największa instytucja finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej, udostępnił klientom innowacyjne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję (AI) przy obsłudze szkód komunikacyjnych. Asystent AI dostarczony przez firmę technologiczną Tractable sporządzi kosztorys naprawy na podstawie zdjęć nadesłanych przez klienta poprzez aplikację, co znacznie usprawni proces wyceny szkód.
Jest to kolejne innowacyjne rozwiązanie oparte o zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. PZU, korzystając z narzędzi AI, obsłużył już kilkaset tysięcy szkód, których łączna wartość to kilka miliardów złotych.
Nowy system, wdrożony przez ubezpieczyciela jeszcze bardziej usprawnia proces obsługi. Do dyspozycji klientów indywidualnych została oddana aplikacja, która umożliwia przesyłanie zdjęć i opisu szkody. Dzięki temu jest ona szybciej analizowana.
AI, wykorzystując zdjęcia dokumentujące szkodę, może w czasie rzeczywistym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta