Carlsberg dba o środowisko – dla lepszego dziś i jutra
Wobec globalnego kryzysu klimatycznego i wyzwań związanych z ochroną zasobów naturalnych, dostępnością wody oraz koniecznością redukcji emisji CO2, misja Grupy Carlsberg „Warzymy dla lepszego dziś i jutra” jest bardzo aktualna – mówi Mieszko Musiał, prezes zarządu Carlsberg Polska.
Porozmawiajmy o tym, co trzeba zrobić dziś, żeby zadbać o „jutro”. Kryzys klimatyczny to wyzwanie dla wielu branż w tym dla branży piwnej. Zależycie m.in. od zasobów wysokiej jakości wody. Jak przygotowujecie się na skutki odczuwalnego już teraz kryzysu klimatycznego?
Biznes ma do odegrania wielką rolę w ramach swojej działalności, m.in. tworząc pozytywne trendy i zachęcając konsumentów do odpowiedzialnych postaw. Wierzę, że prowadzenie biznesu w sposób odpowiedzialny i zrównoważony w każdym obszarze – środowiskowym, społecznym i etycznym – umożliwia stabilny rozwój firmy, buduje zaufanie konsumentów i zaangażowanie pracowników, a także wspiera dobrostan planety, dziś i w przyszłości.
Częścią naszej globalnej strategii biznesowej jest ambitny program zrównoważonego rozwoju „Together Towards Zero”. Skupiamy się w nim na obszarach, na które mamy realny wpływ, a są to: ZERO śladu węglowego, ZERO marnowania wody, ZERO nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta