Każda firma musi mieć elastyczny plan
Carrefour już przed pandemią rozpoczął drogę, która dzisiaj daje powód do zadowolenia – mówi Marek Lipka, członek zarządu, dyrektor handlowy i supply chain Carrefour Polska.
Jak klienci Carrefoura odbierają wzrost cen? Robicie coś, żeby je ograniczyć?
Detaliści i inne organizacje muszą twardo stanąć na nogach i proponować konkretne zmiany, bo inflacja nie skończy się za kilka miesięcy. Ze skutkami będziemy zderzali się przez kilka lat. Każda firma musi mieć na to plan, który powinien zawierać elastyczność. W ostatnich miesiącach firmy miały dwa testy. Najpierw pandemia, a jak już się kończyła, zaczęła się wojna, której konsekwencje wszyscy czujemy. Brak elastyczności w strategiach mógł doprowadzić do oblania testu. Niektóre mają teraz duże trudności.
Carrefour już przed...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta