Allegro liderem zmiany
Traktujemy naszą rolę bardzo poważnie i chcemy być liderem zmiany w e-commerce. Nie możemy tego zrobić bez naszych sprzedawców – mówi Marta Mikliszańska, Head of Group Public Affairs & ESG Allegro.
ESG jest ostatnio modnym terminem. Co on oznacza dla Allegro?
Z perspektywy Allegro to ilustracja tego, jak podchodziliśmy przez wiele lat (właściwie od powstania firmy) do społecznej odpowiedzialności wobec naszego otoczenia, miast, w których prowadzimy działalność, i najważniejszych dla nas – kupujących i sprzedawców. Przypomnę, że na platformie Allegro sprzedaje ponad 135 tys. firm, z czego większość to małe i mikrofirmy.
ESG to dla nas ustrukturyzowanie działań, które prowadziliśmy wcześniej, i nadanie im formatu, który jest wymagany, gdy firma wchodzi na giełdę. Nasze podejście do CSR zostało rozszerzone o te oczekiwania inwestorów. Gdy dwa lata temu staliśmy się spółką publiczną, zostaliśmy objęci obowiązkiem raportowania naszych działań. Nie tylko prowadzimy te działania, ale mocno przywiązujemy wagę do tego, jak je mierzyć i raportować....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta