Branża kurierska będzie więcej jeździć z prądem
Elektryczne samochody dostawcze pod względem kosztów zakupu i eksploatacji stały się bardziej opłacalne od aut z dieslem. Problemem jest ich słaba dostępność.
Do końca tego roku 100 samochodów dostawczych Ford E-Transit trafi do firmy kurierskiej GLS. Ma to być krok w kierunku jej całkowitej zeroemisyjności, którą GLS chce osiągnąć do 2045 r., a już teraz w sortowniach pod Warszawą oraz w Strykowie pod Łodzią 85 proc. energii wykorzystuje z OZE – biomasy, wody oraz instalacji fotowoltaicznych. – W planach mamy również zwiększenie przy naszych filiach liczby ładowarek elektrycznych – informuje Justyna Glaza, menedżer ds. środowiska w GLS Poland.
DHL Express zapowiedziała, że do 2025 r. 60 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta