Mercedes GLC: Sequel, który musi się udać
Jest najlepiej sprzedającym się w ostatnich latach modelem ze Stuttgartu. Co piąty nowy Mercedes wyjeżdżający z salonów w Polsce to właśnie GLC.
Chyba najtrudniej projektuje się i tworzy w motoryzacji modele, które osiągnęły już sukces. No bo tu nie może być ani niczego za mało, ani za dużo. Nowy musi się różnić, ale mieć geny poprzednika. Z drugiej strony trzeba stronić od zbyt awangardowych pomysłów, ale musi być też powiew nowoczesności. Innymi słowy: w motoryzacji jest podobnie jak w kinie – dobry sequel to nie jest łatwa sprawa.
A ten w wydaniu Mercedesa musi się udać, bo to absolutnie najważniejszy model w portfolio marki ze Stuttgartu. Pierwsza generacja GLC zadebiutowała w 2015 roku i była kontynuacją kwadratowego GLK. O skali sukcesu GLC świadczą liczby – pierwsza generacja w latach 2015–2022 sprzedała się w ilości 2,6 mln egzemplarzy. GLK, również przez siedem lat produkcji, zostało wyprodukowane w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta