Szkoda zachodu, kiedy brak kodu
Nie zawsze wszystkie transakcje mogą dojść do skutku, bo czasem problemem może być autoryzacyjny SMS, a dokładnie jego brak. I nie zawsze jest tak z winy banków, które radzą przejście na autoryzację mobilną.
Jeden z klientów dużego banku przed świętami Bożego Narodzenia robił zakupy w sieci. – Ale nie mogłem ich dokończyć, bo nie przyszedł mi SMS potrzebny do opłacenia zamówienia. Co robić w takiej sytuacji? – pyta.
Zdaniem Magdaleny Ostrowskiej z ING Banku Śląskiego może być wiele przyczyn powodów takich sytuacji, kiedy to nie dociera wiadomość SMS z kodem autoryzacyjnym.
– Zazwyczaj są to problemy po stronie urządzenia klienta, problemy z dostępem do sieci komórkowej lub brak możliwości dostarczenia SMS przez operatorów. Te ostatnie w zdecydowanej większości dotyczą sytuacji, gdy klient znajduje się poza granicami kraju –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta