STS, czyli marketing i technologia
Umowa z PZPN to ogromna przewaga konkurencyjna – mówi Mateusz Juroszek, prezes bukmacherskiego STS-u.
Marketing i technologia są kluczowe, jak sam pan często podkreśla, dla waszego biznesu. Przedłużyliście z PZPN umowę i pozostajecie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski do końca lipca 2026 r. Po raz pierwszy współpraca obejmie też kadrę kobiecą oraz kadry młodzieżowe U-21 i U-20. Na co liczycie? Jakie jest zainteresowanie klientów obstawianiem rozgrywek?
Tak, działamy w biznesie konsumenckim, opieramy się na rozwiązaniach mobilnych, inwestujemy miliony złotych w technologię, bo ona daje nam przewagę nad innymi operatorami. Marketing jest kluczowy, żeby dotrzeć do klientów – pozyskać nowych graczy, utrzymać obecnych i zaktywizować tych, którzy są mniej aktywni. To dwie główne sekcje kosztowe dla naszej grupy.
Dla nas sponsorowanie reprezentacji Polski to jeden z kluczowych kontraktów, stąd też opisywaliśmy go w prospekcie. Daje nam on bardzo dużą przewagę nad konkurencją, bo dzięki niemu jesteśmy częścią kadry narodowej najpopularniejszego sportu w Polsce. Jesteśmy z kibicami przy wszystkich najważniejszych meczach – kwalifikacjach do turniejów, mistrzostwach Europy i świata. To duża wartość dla nas i możliwość rekrutowania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta