Coraz bogatsi czytają sklepowe gazetki
90 proc. Polaków przegląda sklepowe oferty w formie papierowej czy online i wcale nie chodzi głównie o osoby z najskromniejszymi zarobkami.
Najaktywniejszymi odbiorcami promocji z gazetek sklepowych są osoby w wieku 35–44 lat i zarabiające od 5 do blisko 9 tys. zł miesięcznie na rękę. Do tego blisko 86 proc. respondentów uważa gazetki za wiarygodne źródło informacji o cenach – wynika z badania UCE Research dla Grupy Blix.
Badanie pokazało, że ponad 90 proc. Polaków przegląda gazetki sieci handlowych, a blisko 40 proc. korzysta z tego typu publikacji aż dwa–trzy razy w tygodniu. Co ciekawe, najczęściej przyznają się do tego konsumenci zarabiający powyżej 9 tys. zł – w tej grupie to 41,5 proc. Ponad 40-proc. udział ma też grupa z zarobkami 3–5 tys. netto., a osoby z najskromniejszymi zarobkami lub dochodami z innych źródeł wypadają w tym ujęciu słabiej niż średnia....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta