Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Budowanie marki powinno być postrzegane jako przywilej, a nie koszt

30 maja 2023 | Wymarzony pracodawca

Działania adresowane do przyszłych pracowników i wspierające proces rekrutacyjny – polegają głównie na kreowaniu wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.

Mają m.in. pokazać, że praca w danej firmie to nie tylko zarobki, ale też na przykład prestiż. Mogą polegać na aktywnej promocji firmy na uczelniach, organizowaniu atrakcyjnych staży i praktyk dla studentów i absolwentów innych szkół.

Jak podkreślają specjaliści z firmy Commplace, ważne jest też uczestniczenie w życiu mediów społecznościowych czy choćby organizowaniu wydarzeń o pozytywnym społecznie wydźwięku. To także uczestnictwo w targach pracy i promocja misji firmy. Pokazywanie walorów zawodu, na przykład takich jak dodatkowe świadczenia socjalne, możliwość wcześniejszej emerytury czy elastyczny czas pracy i możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca. Istotne jest też, w jaki sposób poszukuje się pracowników – jak wyglądają ogłoszenia czy reklamy zachęcające do pracy w danej firmie.

Według 83 proc. przedsiębiorców przyciąganie i zatrzymywanie talentów to częste wyzwanie, z którym borykają się podczas swojej pracy. Jak podaje ICAN...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12583

Wydanie: 12583

Spis treści
Zamów abonament