Dlaczego nie powinniśmy się bać Al?
Sztuczna inteligencja to narzędzie, które działa bez udziału człowieka.
Coraz częściej spotykam się z opiniami, że sztuczna inteligencja zmienia wybrane branże. I jest w tym wiele prawdy. Jeszcze rok temu w Public Relations nie tak często stosowano programy czy rozwiązania, które wkraczały w obszar sztucznej inteligencji. Dzisiaj takie działanie jest na porządku dziennym. Wiele osób obawia się, czy podoła zmianom, jakie obecnie mają miejsce. W naszej branży, czyli tej związanej z budowaniem wizerunku, coraz częściej wykorzystujemy narzędzia z obszarów AI. Co więcej – rekomendujemy naszym klientom, by nie bali się nowych technologii i szli z duchem czasu. Jak korzystanie z AI wspiera pracę i dlaczego warto otworzyć się na nowe?
Jak wynika z najnowszych badań, sztuczną inteligencję można zdefiniować jako narzędzie, które działa bez udziału człowieka. Takiego zdania jest blisko 56 proc. badanych internautów (badanie NASK „Sztuczna Inteligencja w społeczeństwie i gospodarce”). Czy tak rzeczywiście jest? Niekoniecznie. W branży Public...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta