Stajemy się liderem branży fitness w Polsce
Chcemy otwierać nowy klub fitness co dwa tygodnie. Tylko w tym roku planujemy uruchomić od 30 do 40 nowych klubów. Wyróżniają nas trzy kluczowe filary: zrównoważony i nieprzerwany wzrost, kompleksowe wsparcie franczyzobiorców oraz dobrze zdefiniowany plan długoterminowej ekspansji – mówi James Cotton, CEO Xtreme Fitness Gyms.
W tym roku został pan CEO Xtreme Fitness Gyms (XFG). Jakie najważniejsze wyzwania stoją przed siecią?
Jesteśmy ambitni, chcemy otwierać nowy klub fitness co dwa tygodnie. Tylko w tym roku planujemy uruchomić od 30 do 40 nowych klubów. Wyróżniają nas trzy kluczowe filary: zrównoważony i nieprzerwany wzrost, kompleksowe wsparcie franczyzobiorców oraz dobrze zdefiniowany plan długoterminowej ekspansji. Wyruszając zatem w podróż mającą na celu wyniesienie Xtreme Fitness na pozycję lidera na rynku, nasze zadanie jest jasne: ucieleśniać etos naszej marki, przewidywać potrzeby konsumentów i napędzać zrównoważony wzrost, który będzie rezonował zarówno z naszą działalnością, jak i naszą społecznością. Będziemy naturalnie nadal skupiać się na pozyskiwaniu nowych franczyzobiorców. Dbając o współpracę z nimi oraz z właścicielami nieruchomości, jesteśmy w stanie przyspieszyć nasz wspólny rozwój, jednocześnie utrzymując nasze zaangażowanie w jakość i zadowolenie konsumentów. Chcemy, aby nasze kluby były tętniącymi życiem miejscami integracji dla lokalnych społeczności. Rozumiemy oczekiwania konsumentów i chcemy je spełniać. Dziś odchodzi się już też od myślenia o siłowni jako o miejscu rzeźbienia muskulatury na rzecz dbania o zdrowie fizyczne,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta