Wzmacniamy obecność na rynkach
Wspieramy banki w procesach modernizacyjnych, strategiach chmurowych, optymalizacji procesów, wykorzystaniu danych, sztucznej inteligencji – mówi Monika Kania, Chief Revenue Officer w GFT Poland.
W jakim momencie rozwoju są polskie banki?
Polskie banki są w bardzo ciekawym momencie rozwoju. Praca, którą już wykonały w zakresie transformacji cyfrowej, doprowadziła je do momentu, w którym stanowią wzorzec dla przedstawicieli sektora w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Kierunek dalszego rozwoju cyfrowego, skalowanie działań operacyjnych, kanały pozyskiwania nowych generacji klientów, efektywne modele biznesowe dopasowane do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych – to kolejne z wyzwań, przed którymi stoi dzisiejszy sektor bankowy.
Którymi drogami mogą pójść banki?
Obecnie dużo banków działa w modelu platformowym, aktywnie dodając do swoich serwisów nowe usługi (Value Added Services). Coraz większą uwagę poświęcają klientom biznesowym. Poprzez integracje narzędzi, używanych przez biznes w codziennej pracy, takich jak terminale płatnicze w aplikacjach, księgowość online, usługi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta