Płacisz organizacji pracodawców za reklamę? To koszt bez limitu
Przedsiębiorca może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów opłaty za usługi promocyjne świadczone przez branżowy związek. Fiskus potwierdza to w interpretacjach.
Składki na rzecz organizacji pracodawców i przedsiębiorców, do których przynależność nie jest obowiązkowa, są podatkowym kosztem tylko do wysokości limitu. Ograniczenie nie dotyczy jednak innych opłat, np. za promocję czy reklamę.
Spójrzmy na niedawną interpretację skarbówki. Przedsiębiorca należy do związku pracodawców. Jego celem jest ochrona praw członków i reprezentowanie ich na szczeblu ogólnokrajowym. Przedsiębiorca uiszcza składki, które są przeznaczone na realizację celów statutowych. Podpisał też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)