Cyfrowa transformacja z ludzką twarzą
Cyfryzacja to dziś nie tylko technologia – to strategiczny proces, który obejmuje ludzi, kompetencje i innowacyjne podejście do zarządzania. Odpowiednio wdrożona pozwala firmom poprawiać efektywność i zwiększać odporność na kryzysy.
– Kiedy patrzymy na megatrendy, widzimy ich bardzo wyraźny wpływ także w Polsce: urbanizacja prowadzi do koncentracji ludzi w miastach i wyzwań związanych z infrastrukturą, zmiany klimatyczne wymuszają zmniejszenie zużycia energii i emisji CO₂, a starzejące się społeczeństwo powoduje niedobory kadrowe. Cyfryzacja staje się katalizatorem, który może pomóc nam odpowiedzieć na te wyzwania, ale musimy ją traktować jako element strategii, a nie jednorazowy projekt – powiedział Łukasz Otta, dyrektor ds. transformacji cyfrowej i rozwoju biznesu w Siemens Polska w podcaście „Rz” dotyczącym tego „Jak cyfryzacja zmienia polską gospodarkę”.
Najnowszy odcinek cyklu był poświęcony Polsce na mapie globalnych przemian i znaczeniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
