Logistyka e-commerce – jak nadążyć za klientem 24/7 i nie zbankrutować?
Sklepy internetowe, platformy sprzedażowe i logistycy ciągle szukają najlepszych rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby klientów.
Organizacja musi znaleźć złoty środek, jak odpowiadać na potrzeby klienta, bo jest on przyzwyczajony do ekspresowych dostaw. Reprezentuję firmę, która jeszcze parę lat temu sprzedaż internetową miała na poziomie 4–5 proc. Potem wydarzyła się pandemia i dzisiaj Ikea sprzedaje ponad 30 proc. przez internet, a jeśli do tego dodamy sprzedaż przez telefon, to podchodzimy pod 40 proc. To spowodowało, że nasza logistyka musiała się zmienić – zauważył dyrektor ds. logistyki i dystrybucji w Ikea Retail w Polsce Sebastian Kaczmarski.
Dostawy przesyłek gabarytowych to kompleksowe usługi. – Nie podejmujemy się samodzielnej budowy takiej logistyki. Szukamy partnerów na rynku, dostosowując zakres serwisu do oczekiwań klienta – przyznał Supply Chain Director MediaMarkt Polska Piotr Wrzeszcz....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
