Ludzie, innowacje i odpowiedzialność społeczna
KGHM Polska Miedź employer branding traktuje jako strategiczny element działalności.
Współczesny rynek pracy stał się areną intensywnej rywalizacji o talenty – zarówno tych doświadczonych profesjonalistów, jak i młodych ludzi dopiero rozpoczynających karierę zawodową. W takim środowisku nie wystarcza oferować dobrego wynagrodzenia czy stabilnego zatrudnienia – trzeba budować wiarygodną i silną markę pracodawcy, która autentycznie odpowiada na potrzeby kandydatów oraz aktualne trendy.
To, że pracownicy są dla firmy najważniejsi, podkreśla Magdalena Lipińska, dyrektor naczelna ds. zarządzania zasobami ludzkimi KGHM. – Zdajemy sobie sprawę z tego, że fundamentem każdej firmy są przede wszystkim pracownicy. Dlatego dbamy, aby praca w KGHM była atrakcyjna nie tylko pod względem finansowym, lecz także stwarzała możliwości rozwoju, spełniając najwyższe standardy w zakresie warunków i bezpieczeństwa pracy – mówi Lipińska.
Jak dodaje, KGHM pozostaje liderem pracodawców sektora surowców i paliw, oferując rozwiązania rzadko spotykane w polskich przedsiębiorstwach: każdego roku waloryzowane wynagrodzenia, rozbudowany pakiet bonusów finansowych, dodatkowe wypłaty, nagrody jubileuszowe, świadczenia wypoczynkowe, ekwiwalenty szkolne oraz odprawy emerytalno-rentowe.
To kompleksowe podejście – łączące bezpieczeństwo, rozwój i dbałość o pracownika – stanowi jeden...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
