Polacy wierzą w sieć
Coraz większa siła oddziaływania
Polacy wierzą w sieć
Do 2010 roku Internet stanie się najbardziej efektywnym narzędziem komunikacji firm z klientami - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję Hauska & Fleishmann-Hillard wśród menedżerów z Europy Środkowej i Wschodniej.
Strony www w ciągu najbliższych 10 lat zyskają większą popularność niż tradycyjne środki komunikowania i staną się najbardziej efektywnymi narzędziami public relations - takie są wyniki ankiety przeprowadzonej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta